január 15th, 2008 Archive

Sólyom reggel még komp akart lenni, de lehet, hogy nem komplett!?

18:18 – Spanyolország, 70 km-re Almeira városától:

Még mindig 70 km van Almeiráig és alig 30 percünk a komp indulásig!!!

Valószínűleg ezt buktuk, de Sólyom nagyon nyomja neki. Szegény autót nem erre gyártották 17 évvel ezelőtt. Átlag fogyasztásunk egy BKV busz szintjére emelkedett.

19:17 – Spanyolország, Almeira, Kompkikötő:

MEGCSÍPTÜK A KOMPOT!!!. H-I-H-E-T-E-T-L-E-N! Irány Afrika! :-))))))))))

(Elmondunk egy halk hálaadó imát és várjuk a további információkat! – Blogger)
Éppen a kompra várunk…De szar az élet..

Töltsd, Konvoly, töltsd!

2008. január 15. (kedd) – Spanyolország, Torrevieja felé a sztrádán:

13:15:

Ma reggel a Toyota szervizben kezdtük a napot Alicante-ben. Azt mondták, hogy egy hetet kell várni egy új indítószerkezetre, de ha csak az indítózárat cserélik ki, az is holnap estére lenne kész. Így 2 napot vesztenénk, ezért úgy döntöttünk, hogy jó nekünk a csavarhúzós indítás. Jelenleg az autó műszerfala úgy néz ki, mintha egy amatőr tolvaj áldozatául esett volna. Hosszú lenne elmagyarázni egy Spanyol rendőrnek, hogy mi is történt valójában.

Épp most kopogott be az ablakon a piros lámpánál egy motoros, hogy a kulcsot vegyük már ki az ajóból, mert már 2x is majdnem kiverte a szemét menet közben. Jéééé! Pedig nekünk nem hiányzott…

Ernő olyan nagyon felkészült versenyző, hogy ismét muszály benéznünk egy bevásárló központba hálózsákot és matracot vásárolni számára. Azután indulunk a többiek után Almeirába, ahonnan este komppal kelhetünk át a marokkói Nadorba. (Legalábbis ez a terv… – Blogger)

2008. január 15. (kedd) – Spanyolország, Torrevieja:

14:40:

Megálltunk feltölteni a víz készleteinket. Konvoly anyázott, hogy már fél órája tölti és nem telik meg a kanna. Rövidesen kiderült, hogy nem volt elzárva a leeresztő csap, így gyakorlatilag sikerült teleengedni vízzel a tetőcsomagtartót. Itt többek közöt a hálózsákjaink vannak. Két szóval: Tömör gyönyör!

Újabb apró siker, amivel legalább ki tudunk tűnni a többi csapat közül.

Épp rögzítjük a csomagokat…

15:20:

Ezidáig Sólyom vezetett. Van itt egy klassz étterem, amit semmi esetre sem hagynánk ki. Az idő fantasztikus, január 15-én 22 °C fok.

Némi kaja és pia a fárasztó út közben…

Az igazság az, hogy most már az esti komp elérése is kezd kérdésessé válni. Nagyon lemaradtunk a mezőnytől, de úgy néz ki, hogy mi külön versenyt vívunk.

(De ezt csak azért írjuk, hogy otthon még jobban izguljatok értünk – Blogger)

A Tatuin Project

2008. január 15. (kedd) – Spanyolország, Alicante:

00:40 – 5*-os Wellness szálloda, szokásos tartózkodási helyiség:

Arról beszélget az asztaltársaság, hogy miként fogunk megszállni Marokkóban. A helyszín már megvan: a Tatuin nevű szálloda, a Star Wars forgatások helyszíne. Épp most tudtuk meg, hogy aki jelmezben jön az ingyen szállhat meg. Villám elvtárs tudott valamit…

Kitaláltuk, hogy holnap az Osánban bevásárolunk a projecthez, és megoldjuk a dolgot. Sólyom a szervizrobot lesz, Ernőt betekerjük alufóliával, ő lesz 3PO. Konvoly Dárt Vödör takarítóeszközökből, Töhy pedig vesz majd 3 kakaóscsigát. Az elsőt megeszi, a másik kettővel a fején a Leia kosztümhöz lesz meg az egyedi dekoráció.

Tohy Organa

E hír hallatán Ernő arcból ráküldte a Mendoza forgalmi jelzésű vörösbort a hófehér abroszra.

Na skacok, menjünk alunni!

Nekünk Murcia nem pálya

2008. január 15. (kedd) – Spanyolország, Alicante

00:20:

Az autoszerelde miatt nem tudunk elmenni Murciába, de sebaj! Alicantéban alszunk. A verseny szelleméhez méltóan a tengerparton választottunk egy 5 csilagos wellness szállót. Érkezéskor a boy kezébe nyomtuk a slusszkulcsot helyettesítő csavarhúzót, hogy itt van fiam, parkolj be!

A szálloda alkalmazottjai bizonyára különc milliárdosnak tartanak bennünket kétes tisztaságú és illatú ruháinkban, amelyeket 3 napja nem vettünk le magunkról.

Döntöttünk, ketté bontjuk a turnét. Azt tervezzük, hogy 2 pólóban végig nyomjuk az utat, és legközelebb már csak Afrikában fogunk átöltözni. Addig mindenképpen szeretnénk megőrizni európai mivoltunkat, és maradunk a szerkóinkban.

Képecskék a mai napról (Tényleg na’n kicsik – Blogger):

‘Kiherélt’ autónkDéluténi szieszta az autopálya mellett valahol még Európában…Konvoly diszmagyarba öltöztetveNa ez aztán a luxusszálló, kérem!